2014年7月6日 星期日

靈氣的五項守則


  • 就在今天,我將毫不憂慮。
Just for today, I will not worry.
  • 就在今天,我將不發怒。    
Just for today, I will not be angry.
  • 就在今天,我將懷著感恩的態度生活。
Just for today, I will live with attitude of gratitude.
  • 就在今天,我將如實地執行我的工作。
Just for today, I will do my work honestly.
  • 就在今天,我將對所有的生命展現愛及尊敬。
Just for today, I will show love and respect for every  living thing.

沒有留言: